KnjaževacSokobanjaZaječar info

Više od 2,1 miliona ljudi videlo turističku kampanju istočne Srbije

Foto: VisitEastSerbia

RARIS je nedavno pokrenuo kampanju za promovisanje turističke destinacije istočne Srbije u saradnji sa turističkim organizacijama Sokobanje, Zaječara, Knjaževca i Boljevca.

Cilj ove kampanje je da promoviše istočnu Srbiju kao atraktivno, bezbedno i poželjno mesto za odmor tokom letnje sezone 2020. Kampanja se odvija samo korišćenjem on-line alata: Google Ads, Facebooka i Instagrama, preko regionalne turističke platforme VisitEastSerbia i stranica lokalnih TO.
Tokom prve 3 nedelje ovu kampanju je videlo više od 2,1 miliona ljudi.
Na Facebook stranici visiteastserbia je objavljeno 19 postova koje je videlo 1.984.600 ljudi, uz 186.000 interakcija sa više od 26. 000 lajkova i 13.000 komentara i 11.000 deljenja. Na Instagramu je kampanju videlo više od 58.000 ljudi, a na Googlu je kampanju videlo više od 64.000 ljudi.

Tokom prve tri nedelje je kroz kampanju podeljeno 12 besplatnih vikenda koje su obezbedile Turističke organizacije, a poklonili smeštajni objekti.
Fokus kampanje je u prvom delu bio na Sokobanji a u narednom periodu će biti na Staroj planini i Knjaževcu; Rtnju i Boljevcu; Felix Romuliani i Zaječaru.


Oznake
Prikaži više

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Pročitajte i ovo
Close
Back to top button
Close