DruštvoVestiZaječar info

Rotarijanci donirali dronove i mBot robote školama u tri okruga na istoku Srbije

U cilju povećanja digitalne pismesnosti, 25 mBot robota i devet dronova od rotarijanaca na dar školama na području Zaječarskog, Borskog, Pčinjskog i Braničevskog okruga


U okviru Memoranduma „Za lepšu školu“ koji su Rotari Distrikt 2483 Srbija i Crna Gora i rotari klubovi u Srbiji, potpisali sa Ministarstvom prosvete Republike Srbije, sa osnovnom idejom da rotarijanci obezbede što više raznih digitalnih alata za povećanje digitalne pismenosti naših đaka, od Fondacije Rotari obezbeđena su sredstva za još 200 dronova i 200 mBot robota.

Sredstva je dobio Rotari klub Beograd Čukarica, a donacija je namenjena osnovnim školama iz Zaječarskog, Borskog, Pčinjskog i Braničevskog okruga. Rotari klub Zaječar i zaječarska Gimnazija bili su domaćini akcije.

„Ovo je treći put da Rotari Distrikt dodeljuje mBot robote i dronove i to je sjajan spoj Rotarija i Ministarstva prosvete koji imaju potpisan Sporazum o saradnji. Jedna od oblasti delovanja Rotarija je obrazovanje. Ove godine ćemo podeliti 200 donova i mBot robota školama u Srbiji. 25 mBot robota i 9 dronova je opredeljenjo za škole u Zaječarskom, Borskom, Pčinjskom i Braničevskom okrugu“, rekao je Srđan Stanojević, sekretar Rotari kluba Zaječar.

Nakon dobijanja donacije, obavezna je i edukacija nastavnika informatike i osnova tehnike, koji će dalje znanje preneti učenicima.

„Cilj je učenje naših najmlađih programskim jezikom Skreč i Pajton koji su budućnost u programiranju. Radimo na jednom od osnovnih stubova Rotarija – povećanje digitalne pismesnosti, a samim tim probaćemo da obezbedimo i bolju budućnost za naše najmlađe“, kazao je Dragan Jovanović, predsednik Rotari kluba Zaječar.

Na osnovu potpisanog Memoranduma rotarijanci su poslednjih godina donirali osnovnim školama preko 600 računara, 870 dronova i 1.000 mBot robota za učenje programskih jezika Skreč i Pajton.

Prikaži više

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

Back to top button