Na prvom Ruralnom parlamentu Srbije koji se održava u Vrnjačkoj Banji od 24. do 26. Juna, RARIS je predstavio Regionalni brend istočne Srbije „Balcanica Superior“ kao primer dobre prakse u regionalnom brendiranju.
Više od 50 učesnika Prvog Ruralnog parlamenta iz Srbije i okruženja imalo je priliku da se upozna sa Regionalnim brendom istočne Srbije “Balcanica Superior” kao najuspešnijim primerom regionalnog brendiranja u Srbiji.
Učesnicima su kroz promotivni film i prezentaciju predstavljeni i svi sertifikovani partneri Regionalnog brenda i sam koncept i razvoj zaštićenog žiga garancije „Balcanica Superior“.
Regionalni brend istočne Srbije “Balcanica Superior” vodi RARIS, a trenutno ima 20 sertifikovanih partnera – vinarije: RAJ, Matalj i Mikić iz Negotina i Gamanović iz Kladova, zatim Hotel Đerdap, Atrijum Apartmani, Restoran Jezero i Glikerija iz Kladova, Hotel Albo iz Bora, zatim Timomed, SCS Plus i MDS iz Knjaževca, Etno selo Zlatni domaćin iz Negotina, Pivnice C’est La Vie – Rajac i Jovanović iz Rogljeva, Adonis, Etno dućan Đurđić i Restoran Župan iz Sokobanje, Irish Pub Rivendell i Kafe-poslastičara Stella Lux iz Zaječara.
Predstavnici RARIS su na ovaj način učinili Brend vidljivijim i probudili interesovanje prisutnih i stručne javnosti za primenu iskustava Regionalnog brenda istočne Srbije “Balcanica Superior” u drugim delovima Srbije.