DruštvoVestiZaječar info

Prva projektna konferencija NEWLOCAL

Foto: Andraž Purg

U okviru projekta NEWLOCAL, 10. maja 2024. godine u Celju, u Sloveniji, održana je Prva projektna konferencija.

Foto: Andraž Purg

Tokom konferencije, na kojoj je učestvovalo 50 ljudi, konzorcijum je imao priliku prikazati sve do sada urađeno na projektu, sva saznanja i najbolju praksu.

Foto: Andraž Purg

Na kraju konferencije vodila se vrlo zanimljiva debata o interaktivnosti u medijima i lokalnim medijima te njihovoj prisutnosti na tržištu – prednostima i nedostacima.

Foto: Andraž Purg

Projekat NEWLOCAL zajednički je poduhvat koji okuplja lokalne medijske kuće iz Hrvatske, Slovenije, Srbije i Crne Gore. Glavni cilj projekta je razviti inovativne strategije i tehnologije za povećanje angažmana publike i, zauzvrat, povećanje prihoda od oglašavanja.

Foto: Andraž Purg

Konzorcijum NEWLOCAL raznolika je grupa od 10 lokalnih medijskih kompanija iz četiri različite zemlje:

Iz Hrvatske (HR):
·        Varaždinske vijesti d.d.
·        Sjeverni pol d.o.o.
·        RI portal j. d. o. o.
·  
      Pro Media d.o.o.

Iz Srbije (RS)
·        Tim za razvoj i integracije
·        Radio Magnum-18 d.o.o.
·        Privredno društvo Boom93 d.o.o.

Iz Slovenije (SI)
·        NT&RC d.o.o.
·        Radio Tjednik Ptuj, družba za časopisno in radijsko dejavnost d.o.o.

Iz Crne Gore (ME)
·        Digital media factory d.o.o.

Foto: Andraž Purg

Snimak konferencije (s engleskim titlovima) dostupan je OVDE
Web stranica projekta: https://newlocal.space/
Sprovo]enje projekta NEWLOCAL (New approaches for local media) sufinansira Evropska unija.
Program: Program Kreativna Europa (CREA)
Poziv: NEWS-Novinarska partnerstva (CREA-CROSS-2022-JOURPART)

creativeeurope

Supported by @creative.eu


First project conference NEWLOCAL

As a part of the NEWLOCAL project, the First project conference was organized on May 10th 2024, in Celje, Slovenia.

During the conference, on which 50 people were present, the consortium had a chance to showcase everything done until now in the project, all the findings and best practice.

At the end of the conference a very interesting debate was held about interactivity in media and local media and their presence on the market – advantages and disadvantages.

The NEWLOCAL Project is a cooperative endeavor that brings together local media companies from Croatia, Slovenia, Serbia, and Montenegro. The project’s main objective is to develop innovative strategies and technologies to enhance audience engagement and, in turn, increase advertising revenue.

The NEWLOCAL consortium is a diverse group of 10 local media companies from four different countries:

From Croatia (HR)
·        Varaždinske vijesti d.d.
·        Sjeverni pol d.o.o.
·        RI portal j. d. o. o.
·        Pro Media d.o.o.

From Serbia (RS)
·        Tim za razvoj i integracije
·        Radio Magnum-18 d.o.o.
·        Privredno društvo Boom93 d.o.o.

From Slovenia (SI)
·        NT&RC d.o.o.
·        Radio Tjednik Ptuj, družba za časopisno in radijsko dejavnost d.o.o.

From Montenegro (ME)
·        Digital media factory d.o.o.

The recording of the conference (with English subtitles) is available on the following link

creativeeurope

Supported by @creative.eu


Prikaži više

Jedan komentar

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

Pročitajte i ovo
Close
Back to top button