Na svečanoj ceremoniji u Boru, simboličnim presecanjem vrpce, predstavnici Lidla Srbija i gradonačelnik Aleksandar Milikić, označili su početak operativnog poslovanja prvog savremenog diskontnog lanca u Srbiji. Na isti način istovremeno su otvorene i prodavnice u Beogradu, Zrenjaninu, Kragujevcu, Leskovcu, Nišu, Novom Sadu, Smederevu, Somboru, Subotici, Užicu i Šapcu.
Veliki broj zainteresovanih potrošača širom Srbije, koji su već od ranog jutra u redovima čekali otvaranje, na policama Lidla dočekao je pažljivo odabran asortiman od 1.500 proizvoda najboljeg odnosa cene i kvaliteta. Kao zahvalnost za dobrodošlicu i povodom ulaska na tržište, Lidl je za prve dane rada obezbedio artikle sa izuzetno atraktivnim cenama, po kojima je poznat među potrošačima.
„Zahvalni smo našim potrošačima što su nas ovako toplo dočekali, državi Srbiji i lokalnim vlastima na stvaranju pozitivne klime koja je omogućila da smo danas ovde i svim našim partnerima koji su nam vrednim radom omogućili da ovaj važan zadatak završimo u rokovima koje smo obećali potrošačima. Ovom prilikom pozivamo potrošače da posete svoj Lidl, dožive jedinstveno iskustvo kupovine, i uvere se zašto je kupovina kod nas jednostavna, bolja i povoljnija“, rekla je predstavnica Lidla Srbija Ivana Vićentić, ističući da su svi zaposleni u ovoj kompaniji izuzetno uzbuđeni i ponosni zbog otvaranja.
Dolazak ove kompanije u u Srbiju važan je sa više aspekata – investicije, zapošljavanja, angažovanja srpske privrede, povećanja konkurencije i jedinstvene ponude proizvoda.
„Evidentno je da je Bor među prvim gradovima u Srbiji u kome se otvara Lidl. Ono što je jako bitno je zdrava konkurencija, niže cene, jeftinija kupovina za naše građane. Takođe je jako bitno da je ovde zaposleno 30,40 ljudi. Bor se brine o aspektu zapošljavanja naših sugrađana. Bitno je napomenuti će se Bor u narednom periodu baviti otvoranjem vrlo bitnih, kako turističkih, tako i privrednih objekata. To je zapravo Bor, grad razvoja“, istakao je gradonačelnik Bora Aleksandar Milikić.
Nakon otvaranja, Lidl prodavnice nastavljaju sa radom tokom svakog dana u nedelji od 08 do 22 časa. Svim potrošačima na raspolaganju je veliki parking, čije je korišćenje za potrošače besplatno. Neki od Lidl brendova koji se od danas mogu kupiti u Srbiji su: Fin Carre (srp. Finkare) – u okviru koga se proizvodi i najprodavanija Lidlova mlečna čokolada, konditorski proizvodi Sonday (srp. Sondej), apetisani Alesto, hrana za bebe Lupilu, kozmetika Cien, kućna hemija W5 (srp. VE-pet), ali i drugi proizvodi čija se kontrola proizvodnje i kvaliteta odvija prema nemačkim standardima.
Akcijske ponude u ovom trgovinskom lancu počinju četvrtkom i ponedeljkom. Asortiman neprehrambenih proizvoda, poput odeće, baštenskih alata, malih kućnih aparata i drugih, se redovno smenjuje u kratkotrajnoj ponudi. Još jedna specifičnost ovog savremenog diskonta je da su cene istaknute iznad proizvoda na koje se odnose.
Podsećamo, da Lidl predstavlja lanac standardizovanih prodavnica, a one su u Srbiji građene po novijem konceptu, koji podrazumeva moderniji dizajn, veći prodajni prostor, prostranija parking mesta, više prirodnog svetla i veću energetsku efikasnost. Novi koncept prodavnica u skladu je sa glavnim poslovnim ciljevima Lidla: pružiti svojim potrošačima najbolje iskustvo kupovine, izgraditi prijatno i sigurno mesto za rad zaposlenih i biti kompanija koja je odgovorna prema životnoj sredini.