TOC će ovog leta u okviru projekta Kreativni POGON organizovati obuku za ne QA (Quality Assurance) testing, tj. proveru kvaliteta softvera.
Zainteresovani će imati prilike da nauče kako da vode društvene mreže za druge – kao pravi digitalni profesionalac.
„Bez obzira da li želiš da radiš za organizacije, male biznise ili kao frilenser, ovde počinješ da gradiš svoju veštinu koja se traži. Kroz obuku zainteresovani uče kako da kreiraju sadržaj koji ima efekat, postave strategiju za mreže, koriste alate za oglašavanje i analitiku“, navode u TOC-u.
U okviru ove obuke kroz deset radionica, polaznici će imati priliku da saznaju više o digitalnom marketingu i to kroz sledeće oblasti: uvod u digitalni marketing, kreiranje sadržaja na društvenim mrežama, digitalni marketing i analitika, oglašavanje na internetu.
Na obuku se mogu prijaviti mladi od 15 do 30 godina iz Zaječarskog i Borskog okruga koji žele da nauče više o digitalnom marketingu i možda upravo to izaberu kao budući posao, srednjoškolci, studenti, mladi koji su pokrenuli ili planiraju da pokrenu biznis, nezaposleni mladi.
Za obuku se možete prijaviti popunjavanjme kratkog online formulara.
Rok za prijavu je 28. jul ove do 23:59, a rezultati selekcije učesnika biće poznati do 30. jula. Odabrani učesnici biće obavešteni putem e-maila koji budu ostavili u prijavi.
Obuka će biti realizovana u Zaječaru, tokom avgusta i septembra meseca, a obuhvatiće 10 radionica/modula. Radionice će biti realizovane u dogovoru sa polaznicima obuke.
Nakon završenog kursa, najaktivniji učesnik/ca kursa imaće priliku da prođe plaćenu praksu u okviru firme koja se bavi digitalnim marketingom.
Kompletne troškove učešća na Obuci za digitalni marketing pokriva TOC, uključujući i troškove, ishrane i osveženja na obukama, honorare predavača, kao i materijala neophodnih za realizaciju obuke.
Obuku za Digitalni marketing ralizuje TOC uz podršku Ministarstava turizma i omladine Republike Srbije.