RARIS 1. juna pokreće kampanju „Moje leto u istočnoj Srbiji“, kojom poziva turiste da odaberu istočnu Srbiju kao svoju destinaciju za predstojeće leto.
Kampanja će se odvijati on-line, preko Regionalne turističke platforme Visit East Serbia i njenih stranica na Facebooku i Instagramu. Tokom kampanje će biti podeljeno 111 poklona (vikenda, vožnji brodom, proizvoda iz regiona i ulaznica za glavne atrakcije: muzeje, pećine, Zoo vrt itd) i objavljeno 111 promotivnih objava koje će, uz odgovarajuće targetiranje, dopreti do nekoliko miliona ljudi.
„Pozivamo turiste da ovo leto provedu tamo gde su rimski imperatori gradili palate a graditelji krotili Dunav, gde su brojni pogledi od kojih zastaje dah i gostoljublje kakvog nema. Tamo gde stvarnost postaje čarolija – u istočnoj Srbiji“, navode u RARIS-u.
Kampanja će predstaviti lepote Sokobanje, Stare planine, Đerdapa, Rtnja, Negotinskih pivnica, Borskog jezera, Lepenskog Vira, Felix Romuliane i brojnih drugih atrakcija istočne Srbije.
„Prosečna ocena 9,4 na Booking.com je najbolji dokaz da je istočna Srbija sinonim odlične usluge i prijateljskog odnosa prema gostima“, kažu u RARIS-u i dodaju:
„Očekujemo da će kampanju videti nekoliko miliona ljudi i da će značajno doprineti još boljem pozicioniranju i posećenosti istočne Srbije“.
Najkompletniju turističku ponudu istočne Srbije, zainteresovani mogu pogledati na Regionalnoj turističkoj web platformi „Visit East Serbia”: www.visiteastserbia.rs.
Stranica na kojoj će se odvijati kampanja na Facebooku je www.facebook.com/visiteastserbia, a na instagramu www.instagram.com/visiteastserbia.
Kampanju organizuje RARIS u saradnji sa lokalnim turističkim organizacijama, muzejima i turističkom privredom regiona.