Regionalna agencija za razvoj istočne Srbije (RARIS) 20-og maja pokreće kampanju „Moje leto u istočnoj Srbiji“ čiji je cilj da promoviše istočnu Srbiju kao poželjnu turističku destinaciju za predstojeću letnju sezonu.
Kampanja će se odvijati on-line, preko Regionalne turističke platforme Visit East Serbia i njenih stranica na Facebooku i Instagramu. Tokom kampanje će biti podeljeno 100 poklona i objavljeno 100 promotivnih objava.
Kampanja poziva turiste da ovo leto provedu tamo gde su rimski imperatori gradili palate a graditelji krotili Dunav, gde su brojni pogledi od kojih zastaje dah i gostoljublje kakvog nema, tamo gde stvarnost postaje čarolija – u istočnoj Srbiji!
Kampanja će predstaviti lepote Sokobanje, Stare planine, Đerdapa, Rtnja, Negotinskih pivnica, Borskog jezera, Lepenskog Vira, Felix Romuliane i brojnih drugih atrakcija istočne Srbije.
-Prosečna ocena 9,4 na Booking.com je najbolji dokaz da je istočna Srbija sinonim odlične usluge i prijateljskog odnosa prema gostima, ističu u RARIS-u.
Tokom kapanje će preko društvenih mreža biti podeljeno 100 poklona – 20 vikenda, 20 vožnji brodom i 60 ulaznica za muzeje.
-Očekujemo da će kampanju videti par miliona ljudi i da će značajno doprineti još boljem pozicioniranju i posećenosti istočne Srbije, navode u RARIS-u i pozivaju:
-Pogledajte najkompletniju turističku ponudu istočne Srbije na Regionalnoj turističkoj web platformi „Visit East Serbia” https://www.visiteastserbia.rs/.
Kampanju organizuje RARIS u saradnji sa lokalnim turističkim organizacijama, muzejima i turističkom privredom regiona.