Najnovije vesti
Home / Vesti / VEB STRANICA ISTOČNE SRBIJE IZUZETNO POSEĆENA
VEB STRANICA ISTOČNE SRBIJE IZUZETNO POSEĆENA

VEB STRANICA ISTOČNE SRBIJE IZUZETNO POSEĆENA

PROMOCIJA TURISTIČKIH POTENCIJALA

U cilju sveobuhvatne promocije turističkih potencijala istočne Srbije, njene bolje vidljivosti i konkurentnosti Regionalna agencija za razvoj istočne Srbije je juna 2018. godine  pokrenula Regionalnu turističku veb platformu „Visit East Serbia“. Od tada do sada ona je ostvarila značajne rezultate. Tim povodom, na konferenciji za novinare, predstavljeni su rezultati „Visit East Serbia“ za 2019. i najavljene dalje aktivnosti.

RARIS je izradio Regionalnu turističku veb platformu istočne Srbije „Visit East Serbia“ u saradnji sa lokalnim turističkim organizacijama regiona. Sastoji od veb sajta i Fejsbuk stranica na srpskom i engleskom jeziku, Instagram naloga i Jutjub  kanala.

-Smatramo da je prošla godina bila dobra. Ovom stranicom smo želeli da omogućimo svima onima, koji planiraju da dođu ili su već došli u naš kraj, da mogu na jednom mestu da nađu najveći mogući broj potrebnih informacija. Naša Fejsbuk stranica na srpskom jeziku je druga najpraćenija regionalna turistička Fejsbuk stranica  u Srbiji, posle Vojvodine. Imamo više od 15.000 pratilaca na srpskom, a 1.600 na engleskom jeziku. Za našu stranicu je proše godine rič, ili broj ljudi do kojih smo doprli u toku 2019. godine, bio 834.000 ljudi, na engleskom 71.000. Znači, oko million ljudi je videlo nešto od lepota istočne Srbije. ,,Visit East Serbia’’ ima više od 70 atrakcija detaljno predstavljenih, 17 turističkih karata i obilje korisnih informacija koje su potrebne turistima koji bi da vide i posete naš region. Mi sami upravljamo ovom platformom, osim firme koja nam održava veb sajt. Ono na šta smo takođe ponosni je to da je odnos između organskog ili neplaćenog dometa i onog koji je plaćen izuzetno dobar, jer  manje od deset odsto od ovog riča je sponzorisano i plaćeno. Organski znači da su ga ljudi našli, gledali jer im je to bilo zanimljivo, komentarisali. Tih komentara imamo više od 30.000 što pokazuje da ljudi reaguju na ovo što im nudimo, rekao je Vladan Jeremić, direktor RARIS-a.

Analize pokazuju i to da je u poslednjih 28 dana ovaj veb sajt posetilo preko 12.000 ljudi. Za mesed dana u proseku je 2,5 hiljade unikatnih posetilaca. Radi se u saradnji sa turističkim organizacijama iz regiona i svako doprinosi po nešto. I svi su mišljenja da treba da postoji nešto što je baza informacija iz regiona.

-Mi smo turističko tržište koje je u razvoju. Stranicu na engleskom smo pokrenuli pokušavajući da nađemo način kako da malo više targetiramo pre svega susedne zemlje iz kojih dolazi upravo najveći broj turista, a to su Rumnija i Bugarska. Opredelili smo se da imamo jednu stranicu na engleskom jer nemamo unutrašnje kapacitete na vodimo posebne stranice na rumunskom i bugarskom. Zadovoljni smo što su ljudi posebno dobro reagovali na konkurse koje smo imali u vezi fotografija. Ono što nam je raritet je i to što smo imali niz nagradnih igara pre svega sa vlasnicima smeštaja. Takvih igara smo imali 20-ak, a imamo i nekoliko koje su na čekanju. Ima onih koji sa nama po drugi, treći put rade nagradne igre, dodao je Jeremić.

Sve aktivnosti biće nastavljene i u ovoj godini.

-Namera nam je da ojačamo naša znanja, da možemo da pomognemo svim preduzetnicima da budu vidljiviji na internetu, na način je da ono što mogu urade sami bez da plaćaju nekog drugog. Jedan od inputa zašto smo u ovo ušli je bila jedna analiza o vidljivosti turizma istočne Srbije na internetu, a koja je dala zabrinjavajući rezultat. Jedan podatak je da od 800 i nešto smeštajnih objekata samo 400 je moguće pronaći na internetu. A ko danas nije na internetu a bavi se uslugama to je nemoguće i taj je osuđen na propast. To je znači bio jedan od glavnih okidača zašto smo mi u sve ovo ušli. U današnje vreme uvek morate da budete inovativni, da pratite šta se dešava. Ono što mi pokušavamo je da dovedennovo znanje i praksu, da to počne da se koristi i kod nas u regionu, kazao je Jeremić.

RARIS će uskoro krenuti sa realizacijom dva projekta vezana za turizam, jedan će se baviti firmama, onima koji žive od turizma, i javni poziv je već objavljen za 40 digitalnih paketa obuke. Drugi projekat je sličan i on će se baviti samo digitalnim marketingom.On će biti okrenut samo ka onima koji nisu registrovani u APR-u, poljoprivredna gazdinstva i seoska turistička domaćinstva. To će se sve dešavati u prvoj polovini ove godine. To znači da će 80 biznisa dobiti neku podršku kako bi mogli samostalno da rade.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Можете користити ове HTML ознаке и атрибуте: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>