Najnovije vesti
Home / Ritam grada / BALKANIKA SUPERIOR -REGIONALNI BREND ISTOČNE SRBIJE
BALKANIKA SUPERIOR -REGIONALNI BREND ISTOČNE SRBIJE

BALKANIKA SUPERIOR -REGIONALNI BREND ISTOČNE SRBIJE

Komisija, koju je formirala Regionalna agencija za razvoj istočne Srbije iz Zaječara, imala je težak zadatak da od oko 250 pristiglih predloga izabere najbolji naziv brenda istočne Srbije. U Radul begovom konaku danas je organizovana svečana promocija naziva brenda, dodela nagrada učesnicima konkursa i degustacija vina sponzora nagrada, kompanije Džervin iz Knjaževca.

Komisija je donela odluku da regionalni brend istočne Srbije nosi naziv Balkanika superior.

RARIS je prošle godine pokrenuo niz aktivnosti na uspostavljanju regionalnog brenda istočne Srbije. U prvim fazama je pripremljeno niz dokumentacije, studija, analiza, a potom je došla i faza da se donese odluka o imenu regionalnog brenda. Bio je raspisan nagradni konkurs koji je trajao od 11. januara do 11. februara ove godine.

-Regionalni brend će ustvari biti jedan znak kojim će biti obeleženi proizvodi i usluge sa područja istočne Srbije i koji će biti garant određenog kvaliteta tih proizvoda i usluga. Svi koji budu zainteresovani za dobijanje regionalnog brenda moraće da ispune niz uslova i kriterijuma, a kupac će na kraju kupujući neki proizvod, odnosno uslugu koja je obeležena imati garanciju da je to proizvod sa našeg područja i da je prošao neki stepen kontrole, rekao je Dragan Milutinović, projekt menadžer RARIS-a.

Po njegovim rečima, stručna komisija je analizirala veliki broj pristiglih predloga koje je podnelo oko 150 ljudi.

-Mi smo vrlo zadovoljni jer je cela akcija privukla veliku pažnju. Obzirom da smo imali veliki broj pristiglih predloga komisija je imala težak zadatak. Sada imamo zanimljivu situaciju da je dobitnik glavne nagrade želeo da ostane anoniman, a glavna nagrada je sto litara vina iz Džervina. Zato je komisija donela odluku da se ta nagrada ravnomerno podeli na 16 učesnika konkursa koji su dali najkreativnije predloge, pa im dodeljujemo po jednu kutiju vina iz ove kompanije, dodao je Milutinović.

Svečanosti je, pored brojnih zvanica, pridsustvovao i Radovan Jović, menadžer kompanije Džervin.

-Nama je čast i zadovoljstvo što nas je regionalna agencija prepoznala i pozvala nas da učestvujemo u ovoj akciji. Kompanija je dodelila sto litara vina. U paketima je po šest flaša vina. Inače, već sada sa ponosom možemo da kažemo da će 12. maja na Novosadskom sajmu ,,Dubravka’’ dobiti zlatnu medalju, a ,,Roze’’ će takođe na ovom sajmu osvojiti srebro, istakao je Jović.

Regionalni brend će pomoći proizvođačima i pružaocima usluga sa regiona istočne Srbije da budu prepoznatljiviji, da njihove usluge, odnosno proizvodi, budu bolje pozicionirani na tržištu, a sa druge strane to će pomoći i kupcima da znaju šta kupuju.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Можете користити ове HTML ознаке и атрибуте: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>